söndag 27 december 2009

Julen är Över..

Nu så.. Det är söndag! Vanlig Jävla Söndag !!


Har haft en bra julhelg. Julafton började med att grilljera skinkan. Den blev bra. Den bakade jag pepparkakor som jag sen rekorerade med pärlog & strössel. Skitfina !! Sen vare bara resten kvar. Plocka & fixa & stryka & duka. Marcus städade massa & Oscar levde om som vanligt. Mamma, syrran & Berra kom vid 16:30 ca. MYS med Julafton. Oscar fick massa fina saker, kläder & leksaker. Böcker & Pussel. Tack ALLA!!




Själv fick jag hemma stickade strumpor i vitt & rosa & en chokladask samt en Grym mössa i brunt. Tack tack tack

juldagen var jag med grabbarna ut i pulkbacken. Skulle ta kort när dom åkte utför men kameran fokucerade bara på snöflingorna.. :(
Jag tog ett långbad, jag blev svettig. Herregud. Så varmt vare väl inte.. ??


MaryKay Shower Gel & MaryKay Body Cleanser fick vara med på ett hörn också

Annars hände inget. Jo det snöade å var kallt som fan.

Annandagen hände inte heller något förutom senare på kvällen. Vi tog en sväng till IcaMaxi och handlade Taco-grejjer. Marcus vill inte ha julmat men det vill jag :) Middag 2 dagar i rad blev julmat. Annie & Mia kom över på fika med julgodis. Trevligt att dela med sej !!

Åsså blev det söndag med jobbångest för många. Själv är man ledig ända till nästa måndag. UNDERBART!!
Frukost i dag var Laxmacka med ägg & en Skinkmacka. Herre min skapare vad jag ätit skinka. Jag vill ha hela tiden.. Hahahahaha
Tog en lååååång sväng med mamma till Forum, mycke folk Å hittade endast en klänning/tunika. Jättefin. Fick den på mitt precentkkort som jag fick i födelsedags present. Tack Linda & Robbe :)
Nu ska jag blanda dipp & testa Nachochips.
Seee Yaaaa

Inga kommentarer: