måndag 28 december 2009

Då vare AVGJORT !!!


Jag är BigFan av Nachochips. Alltså I Love It. Men såklart så måste dom ju vara av bästa kvalite. Jag har testat Några olika:


Ekologika från Ica, dvs deras "I Love Eco" Finns i smakerna Lätt Saltad & Paprika.
Pris Ca 10kr


På Hemköp hittade jag inget eget Ekologsikt så det fick bli deras egna I smakerna Chili & Ost.
Pris ca 15kr


Ekologiska från Coops Änlamark. I smakerna Salt & Mild Chili.

Pris ca 16kr


Icas Egna Lättsaltade smakade bara Majs. Alltså INGET salt. Paprika smaken fanns inte heller. Varför smaksätter man något med paprika. Det smakar ju inget ALLS. Rätt ner i soppåsen med dom två.

Hemköps Nachos glänste med mycket snygga påsar. Dom med Chili var lika trista som Icas. Blää. Ostsmaken smakade ost. Cheddar eller någon annan luktost.

Änglamsks med smaka av salt var faktist saltade, det är bra. Dom med Mild Chili är helt FANTASISKA. Smakar chili, lite stark, smakar vitlök samt en svag smak av majs. HALELUJAAAAAAAAAAAAA!!!!!


Kort Och gott. Alla var SKIT utom Änglamaks ekologiska med smak av Mild Chili

BETYG:



Hemköps Det blir en 1a


Hemköps Ostsmak en 3a




Bläää på Icas -1a får den



Icas meningslösa paprika. Usch -2 till och med!



Å här kommer Underverket. ÅÅÅÅÅÅåååååååå!!


En klart 10a. Tack Coop för att ni finns.


Till detta provade jag även en ny dipp. Sweet Chili från OLW.

Den var det drag i !!!!! Smaskens.



Nu ska jag slänga mej i sofffan med världens bästa killar.
See Yaaa
********************
Min Syrra fyller år idag GRATTIS Faten !!!!!!!!!!



Inga kommentarer: