tisdag 5 januari 2010

Ut i kylan..



Ja.. vad säger man.. V I N T E R ! ! ! !


Efter jag kört några hundra meter så var det -16 grader. Det är så passa att om man ska vara ute med än 10 min så ska man ha skidoverall & underställ.

Man man drar in luft via näsan så blir det klisterkännsla.. Fy attnas.


Har ett litet dilemma.. På söndag är det KICKOFF i Gävle med mina Mk tjejer. Jag skulle gärna åka men jag har ingen lust att sitta i snöstorm på E4an när vi ska hem igen kl 17 nånting på eftermiddagen.. Vet inte hur jag ska göra. Fick ett meddelande på telefonsvararen från Sofie igår. Tänk att kunna ha talets gåva som hon har. Vad hon än säger låter det hel underbart/fantastiskt etc.. Min idol!!


Nu ska jag fylla i avvikelser i mina arbetsdagar här framöver.. Så alla andra vet. Just ja.. Jag ska jobba också ;)



Igår tog jag en sväng till Forum för att gå på apoteket. Snubblade in på skobutiken
Tamaris. Hittade ett par skitsnygga boots som det bara stog "MINA" på. Provade höger på höger fot i butiken & den satt som en smäck!! Tänkte att jag behöver nog inte testa vänster men.. Precis.. min fot ville inte få plats i den vänstra.. Så nu ska underverket tillbaka till affären.. Fy va orättvist, FY!!!!!

Hörs senare..

Inga kommentarer: