måndag 11 januari 2010

Ja,, vart ska man börja,,

.. veckan som gått. Man får det glada beskedet att Göteborgsälsklingarna kommer till Stockholm. Underbart !!! Vi har setts hela 3 gånger. Själv har man åkt på en förkylning med halsont, snuva, hosta & nysningar.. Så man är väl inte världens bästa sällskap. Övervägde om jag skulle åkt till Gävle i söndags på MK event men förkylningen fick mej att bestämma att jag får stanna hemma.. Pratade ju med Lindah, som försöket övertala mej, det hade gått om jag inte blivit sämre :( Aja.. det går flera tåg faktiskt.

Har handlat gran till min mössa som mamma skulle sticka om till mej.. Jag har verkligen Världens bästa Mamma !!!!!
Nu går jag runt och ser ut som en mjukglass hahaha..
.. Påväg från lunchen så fick man veta att mössan ser ut som en spättekaka... HAHAHA. Jag är skitsnygg !!!!!

^Åt förmycke idag. håller på att sprängas. Ska aldrig äta mera.. :(

Lilla Marcus ligger hemma & är magsjuk, stackarn. Hoppas att det är bättre nu.

Trött. *Gäsp*

Inga kommentarer: