måndag 21 december 2009

Ojvojojvoj

Vet inte vad man ska göra. Ont som f-n har jag i allafall. Hur kan man bara få ont utan att man gjort något ? Ja, ja jag vet jag börjar bli gammal. Ska man gå å få en massage eller ska man medicinera sej med starka tabletter. Trist bara att man inte har några bara.
Jag hoppas ju på att vila ska räcka.


Har varit hos frissan, igen.. Gjort slingor man är SNYGG då. Reultatet är märkligt.. Man är ju inte van ..


Jäklar vilken snygging alltså..


Ja så mycke vackrare blev man ju inte som sagt..




Helgen har gått föööör fort precis som vanligt. Marcus och Oscar har bakat & byggt lilla pepparkakshuset. Mycket kreativt. Själv blev jag kommenderad att dekorera huset tillsammans med Oscar. Jag köpte mini-mini nonstop som passade perfekt. På med en massa kristyr så.





Har även hunnit med en visit hos mammsen, Berra fyllde år. Samt en visit i Saltis på Julfika. Det var nästan så att vi inte kom iväg, bilen satt fast på parkeringen & det var moddigt & oplogat i nacka PRECIS SOM VANLIGT. Värdelöst att man ska betala vägskatt när marken inte går att köra på. Hur som helst så kom vi dit & hem Utan att lämna vägbanan..

Jag är grymt tressad nu för julafton, inga pengar förräns onsdag & då jobbar jag till 1530. Hmm... Jag ska alltså handla tills affärerna stänger. Samt Marcus ska iväg också. Oscar ska vara med. Fy, bara jag tänker på det får jag ÅNGEST :(

Har under helgen fått mej ett glas Rosé. Fantastiskt gott. Måste köpa på mej lite mera så det absolut inte tar slut.. Se så tomt under granen det är. Måste ladda på lite klappar så lillen inte blir utan, han borde egentligen inte få en enda. Man får ju inga när man inte är snäll säjs det ju.
***

Inga kommentarer: